2019-02-21 Godmorgon Bansaithong Beach Resort...

Strax efter kl 06 klev jag upp från sängen bara för att kolla på soluppgången...
 
Magiskt vackert ljus....
 
 
Inte än människa mer än jag var vaken och det var tyst och skönt men då jag fortfarande var lite trött gick jag och lade mig igen och somnade om sött.
 
Kl 09.00 åt vi alla 4 bufféfrukost och det är så skönt att sitta där på restaurangen en bit upp från marken och känna vinden och höra vågbruset från havet.
 
Det var många nätfiskare ute vid strandkanten för att fånga småfisk som kommit in i stora stim.
 
 
 
 
 
Restaurangen och receptionen...
 
 
Här står både bilar och våra MC i skydd under tak... 
 
 
 
Vi checkade ut vid 11.30 och tackade den mysiga personalen för en trevlig vistelse och innan hemfärden till Huay Yang körde vi söder ut ca 1 mil för att kolla på jätteBuddhan på berget.
 
Se nästa blogginlägg... 

Kommentera här: