2019-01-11 Härliga cykelgänget på cykelträning till/från Prachuap Khiri Khan via Dan Singh Khon, 79,13 km...

Idag blev det cykelträning först kl. 12.30 då ned städade vårt hus mellan kl. 13.00-16.00. Coola gänget hängde på, d.v.s. Kristoffer, Christian, Jon Espen, Rulle och jag och vi tog den vanliga rundan till Prachuap Khiri Khan (PKK) via Dan Sing Khon (DSK).
 
Vädret bjöd på sol från en nästan klarblå himmel och det är helt magiskt att cykelträna i denna fantastiska natur med så fina vägar. Den här träningsrundan är tuff men otroligt varierande med långa branta backar och härliga rakor då man kan köra intervallträning eller tempo😀😅😎.
 
Coola gänget: Christian, Kristoffer, Jon Espen och Rulle och här efter pausen ska vi snart ge oss upp för 1 km backen...
 
Rulle och Kristoffer har här fixat 2 km backen...
 
...och här kommer Christian som kämpar på tappert...
 
Christian och det är första gången som han cyklar så här långt som slutmålet blir, ca 8 mil, så mycket bra kämpat!
 
Dagens groupiebild efter 2 km backen...
 
Härligt att ha fixat 2 km backen igen och idag kände jag mig både stark och uthållig så 2 km backen gick hur fint som helst 😀  
 
Yeah, så här glad är jag och Kristoffer har tagit bilden med min kamera...
 
Här sitter vi i PKK på 7 Eleven på soi 5 och tar en energiintagningspaus samt påfyllning av mineralvatten...
 
Härlig vy att njuta av under pausen...
 
Innan vi cyklade hem till Huay Yang igen stannade vi till på cykelaffären i PKK för att handla lite prylar...
 
Här är vi på gång och Rulle har filmat oss via GoProkameran...Härligt!
 
 
För min del blev dagens cykelträning 79,13 km och jag är sååå nöjd med dagens pass!  
 
Vi var hemma strax innan kl 18.00 med alla stopp inklusive shopping i cykelaffären. Det var bara att slänga sig in i duschen samt kläderna i tvättmaskinen, beställa hämtmat med delivery från Jor Jarn och njuta av en GT innan maten. Väl unnat efter detta tuffa men härliga cykelträningspass med glada, duktiga coola cykelgänget!
 
Stort TACK min älskade Rulle samt goa fina vännerna Kristoffer, Christian, Jon Espen för idag och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredagskväll samt helg! 

Kommentarer:

1 Kristoffer:

Som vanligt helt fantastiskt <3

Svar: Tack så mycket Kristoffer och jag kan bara hålla med till 200 % :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Christian:

Tusen tack för en jättefin runda, med härligt sällskap 😀

Svar: Tusen tack själv Christian och grymt bra kämpat 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Madeleine:

Vilken härlig träningsdag. Girlpower till dig, ensam kvinna bland alla männen :-).Kram

Svar: Tack så mycket Madeleine för det och det är verkligen ett härligt grabbgäng😍😎😀Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: