2019-01-23 En härlig kort strandpromenad med "mina" vovvar...

Idag fick det bli en kort strandpromenad på eftermiddagen i stället för på förmiddagen då jag hade en massa annat för mig då (se tidigare blogginlägg om du är nyfiken på vad).
 
"Mina" vovvar Siikhaau och Lillflickan samt Berta hängde på idag igen men gamla Berta går i sin egen snigelfart och hamnar ca 100 meter efter oss andra. Men det gör inget då hon så gärna vill följa med så får hon gå i den takt som passar henne.
 
Det blev bara en kortare promenad till början av nationalparken där vi vände hemåt igen. Fast det var helt okej för det var skönt att få avsluta dagen med lite strand- och havsvy samt få gosa med "mina" vovvar förstås💗.
 
Härlig eftermiddagsvy samt Siikhaau...
 
 
 
Stort TACK till mig själv och "mina" goa fina vovvar för en mysig kortis och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin onsdag och var rädd om dig och de dina! 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Skickar en stor kram och puss på huvudet till gamla Berta 😊/ Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet det ska jag ge henne från dig nästa gång vi ses❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: