2019-07-24 Klänningsshopping på Kevin Shop...

Maria behöver byta ut lite klänningar i sin garderob här hemma i Huay Yang och då är det toppen att kunna handla klänningar till vardags och lite mer till fint på Kevin Shop på Mellanvägen där Oil har stort utbud på kläder av olika slag.
 
Maria och Oil samt en liten blyg flicka som Oil tar hand om när hennes mamma jobbar...
 
Kevin Shop på Mellanvägen, mitt emot Jims Salon
 
Ett par vardagsklänningar i skönt stretchigt material och fina färger och mönster som passar fina Maria perfekt!
 
...och en vacker klänning till mera fint i skir bomull med resårliv...
 
...och så passade jag på att köpa en vardagsklänning till mig själv också...
 
Min nya vardagsklänning i stretchigt tyg och observera den är blå!
 
Kul med lite nytt i garderoben och rensa ut lite gammalt...

Kommentarer:

1 Anonym:

Du klär i blått också😍

Svar: Tack så mycket anonym😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Glömde ju skriva under kram Gertrude

Svar: Aha var det du Gertrude😁 Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Elisabet Lundqvist :

Superfin klänning, jag som älskar blått. Va skönt att du har kryat på dig 😀/ Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet för det 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Vad fina klänningar.
Speciellt den vita med blommönstret.
Jag får användning av mina sommarklänningar nu som vi har det "tropiskt" varmt i Norrland.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti för din kommentar och må så gott i värmen 😀 Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: