2019-03-14 När man minst väntar det....

...så får vi ett paket av vårt favoritkaffe av våra goa fina vänner Laila och Hans när vi var hos dem igår kväll på en drink innan vi åkte till Jacks för att äta kvällsmat tillsammans. Vilken trevlig överraskning!😀
 
Stort TACK för det samt för en synnerligen trevlig kväll och Jacks Beach Restaurant kan jag verkligen rekommendera då maten är mycket god och vällagad till modesta priser och personalen gör sitt bästa för att ge bra och gästvänlig service😋.
 
Kaffegåva av goa fina vännerna Laila och Hans...
 
Härligt att ha så fina goa vänner och kaffegåvoöverraskningar gillar vi skarpt!
 
Nu ska jag cykla ner till stranden för att gå dagens strandpromenad så välkommen tillbaka till min blogg om du vill läsa om mina fortsatta upplevelser i ljuvliga Huay Yang!
 

Kommentarer:

1 Laila o Hans:

Tack själva för en trevlig kväll Kram Laila o Hans

Svar: Tack, tack och stor varm kram till er båda från Rulle och mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Jack´s en av våra faoritrestauranter genom åren.
Gillar att sitta vid havet.
Som du säger bra mat och mycket trevlig personal.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti för din kommentar och Jacks har ju varit lite si och så mellan varven när det gäller både mat och service men nu är det i vart fall bra. Läget är oslagbart 😊 Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: