2019-05-22 Onsdag = Härlig strandlångis med gott sällskap!

Idag fick jag återigen sällskap av vår goa fina vän Ulf Ö på strandlångisen och vi utgick ifrån Wat Samut.
 
Innan vi gick iväg blev det mycket hälsande och kelande av de vovvar som håller till där eller i omgivningen och det är alltid en hjärtevärmande känsla och upplevelse.
 
Dagens favoritbild, Flame tree i nationalparken...
 
Bortre klippgränsen och vattenståndet är något högre idag...
 
Vädret bjöd på mulet och solblandat samt något svalare temperatur...
 
Bortre klippgränsen och vill man kan man gå vidare norrut via revet samt stränderna...
 
 
 
Vi valde att vända här och gå hemåt igen delvis via parken och skogsstigen...
 
Söderut...
 
Vackra Flame tree´s mot havet i nationalparken...
 
Huay Yang Beach söderut...
 
...och norrut...
 
Bye, bye vackra stranden för denna gång...
 
Stort TACK till Ulf för en mysig strandlångis som alltid ger mig givande och stimulerande samtal! 
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en fantastisk onsdag var du än avser att göra eller befinner dig i detta nu men passa på att njuta av allt det goda livet har att ge!
 
Tack för att du läser min blogg och gillar du mina inlägg får du gärna klicka på gillahjärtat och ännu roligare om du lämnar en positiv kommentar förstås 😀

Kommentarer:

1 Anonym:

Det är bäst att följa med på promenad nu, eftersom du reser norrut snart. Men vi får kanske följa dig i Stockholm också.
Kram och tack för i dag Gertrude

Svar: Tack så mycket själv Gertrude för att du vill hänga på visuellt och ni är hjärtligt välkomna att göra det även när jag är i Stockholm! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Superfina träd 😊/ Elisabet

Svar: Tack Elisabet och det tycker jag också 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: