2019-05-23 Hårfint ska det vara...

Idag var det dags hög tid att fixa mitt hår och det gör Jim med bravur så nu är jag extra fin inför Sverigebesöket 😀
 
Jim vet hur jag vill ha det efter alla dessa år som jag gått till henne och jag är lika nöjd varje gång.
 
Under lågsäsong sitter hon inte och väntar på att det ska komma någon kund men vill vill man fixa sitt hår, raka sig eller fixa naglar är det bara att ringa till henne och beställa tid, tfn 086 016 57 86. 
 
Idag fick hon i vart fall 1 kund, d.v.s jag😊
 
Stort TACK till Jim för att du finns!
 
Duktiga Jim och hennes Jim Salon på Mellanvägen mitt emot nudelsoppköket...

Kommentarer:

1 Susanne:

Hej, så du ska hem till Sverige? Jag som hade hoppats på att stöta på dig när vi kommer ner i sommar. Hoppas det är bra väder då i slutet av juni-mittten av juli!! har nämligen köpt en lägenhet i HY!! :) mvh Susanne

Svar: Hej Susanne och grattis till lägenheten och jag är hemma i HY igen den 8 juli. Väder är väder och det är regnperiod men innebär inte att det regnar hela tiden. Varmt och gott är det i vart fall 😎😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Kul se Jim på bild.
Längtar tills det blir dags klippa mig hos henne igen.
Länge sedan jag gick till en "frissa" i Sverige.
Maken brukar även raka sig hos henne, det är hon duktig på.
Kram Titti

Svar: Tack Titti och Jim längtar efter mycket kunder så det är bara att pallra er hit😁 Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Hej! Kul att läsa din blogg - den är en riktig inspiration när man semestrar i HY!
Gör du slingor/färg hos Jim, eller klipper hon bara?
Mvh, Johanna

Svar: Tack så mycket Johanna för det och det glädjer mig att du uppskattar min blogg.😀 Jim både färgar och klipper topparna när jag fixar håret där och jag är alltid nöjd.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: