2019-11-25 Återigen en smärtsamt skön Medicinsk massage av Si...

Så var det återigen dags att lägga sig på massagebädden och låta Sims starka nypor, armar, ben och armbågar vandra över min kropp. Benen är värst då träningscyklingen och de långa promenaderna stärker musklerna men de blir ömma emellanåt också. Att bara försöka slappna av och tänka på annat hjälper till viss del men hamnar trycket på de mest ömma musklerna är det svårt att slappna och inte spänna sig. Puh! 
 
När hon kom till ryggen samt nacken låg jag på mage med ansiktet i en grop och skön mjuk ringkudde var det så skönt att jag gick in i en härlig dvala och det var befriande.
 
2 timmar fick Si hålla på och återigen har hon visat att hon är otroligt duktig på det hon gör.
 
Nästa gång blir den 9 december och i 2 timmar förstås då det verkligen behövs på min kropp för att få en ordentlig genomgång.   
 
Stort TACK till Si för en smärtsamt skön Medicinsk massage och hon jobbar som massös på Huay Yang Travel/Sun Shine Shop på Mellanvägen, mitt emot Ranchen!
 
Si som jobbar som massös på Huay Yang Travel/Sunshine Shop...
 
Så klart det skulle bli en selfie också för det gillar thailändarna och så här blev resultatet 😁
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Helt underbart att hamna under Sis nypor. /Ramona

Svar: Ja det är det verkligen Ramona 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: