2019-11-25 Måndag = ny fräsch vecka = start med skön strandlångis med Fina Tina...

Måndag är ny vecka med nya möjligheter och min vecka börjar med strandpromenad. Idag fick jag trevligt sällskap av goa fina vännen Tina så det kändes extra mysigt då vi inte setts på flera månader.😍
 
Vädret bjöd på lite mulet och havet samt vindarna var lugnare idag och därmed var stranden fin att gå på och hyfsat bred.
 
Huay Yang Beach
 
Lugnare hav idag och hyfsat bred strand och återigen många maneter som flutit upp på stranden...
 
 
Den högre vattennivån ligger kvar...
 
...och här ville Tina ta en selfie på oss...Kul skillnad på våra respektive klädesdräkt, jag behöver inte mer sol på kroppen och Tina som är här i bara några veckor njuter av solen och värmen på ett annat sätt😎
 
 
Vi gick hemåt via den 2,7 km långa cykelvägen och det var första gången Tina gick där så det var skoj att få visa henne den.
 
Fiskebåt på väg till hemmahamnen... 
 
Ingen Rambo träffade jag idag heller och Leon satt bara där och tittade på mig i skuggan och tikarna skällde lite som vanligt på håll...
 
Vy från cykelvägen...
 
Vy från bron över flodmynningen..,
 
Stort TACK till Fina Tina för en mysig strandlångis samt till "mina" vovvar vi träffade på vägen och till dig min bloggläsare önskar jag en härlig måndag!

Kommentera här: