2019-10-17 Regnovädret har tillfälligt dragit förbi...

Efter att det regnat mer eller mindre mest hela dagen med både åska och blixt slutade det att regna vid kl. 16.30 tiden. 
 
I samband med att jag väntade på vår beställda hämtmat på restaurang Jor Jarn till kvällsmaten cyklade jag ner till Huay Yang Beach för att titta på havet.
 
Som bonus fick jag gulla med Pricken x 2, Läppis, Nougat, Nugget mfl. som var där i närheten av stranden och det känns alltid lika mysigt!
 
Huay Yang Beach
 
 
 
 
 
 
 
I morgon ska det tydligen fortsätta regna lika intensivt så vi ställer därmed in cykelträningen samt att våra cykelskor ännu inte hunnit torka efter cykelträningens blöta i tisdags på grund av den fuktiga luften. 
 
Det får bli en långis på stranden istället på förmiddagen under tiden som Ned städar vårt hus.😊
 
Jag önskar dig min bloggläsare en härlig torsdag var du än befinner dig på vårt vackra jordklot!

Kommentera här: