2019-10-28 Tuff och hård Medicinsk massage på Huay Yang Travel...

Nu kände jag att det var hög tid för framför allt Medicinsk massage för mina ben och bokade en tid idag kl 15.30 på Huay Yang Travel hos Sii som är diplomerad på allehanda massage inklusive medicinsk. Sii är 31 år och har starka nypor och har även jobbat på sjukhus med massage occh har lång erfarenhet trots sina unga år.
 
Min favoritmassörska när det gäller Medicinsk massage är Nom på Huay Yang Travel men hon har  fullt upp med att ta hand om sina barnbarn så jag blev rekommenderad att få Sii istället.
 
Sii var suveränt duktig och hade en annan teknik än Nom som är mycket duktig hon också med sin teknik men Sii är ett strå vassare och höll på i 1, 5 timme för mest benen men även bröstryggen och nacken samt lite på armarna.
 
Henne har jag bokat nästa måndag och då får hon hålla på i 2 timmar.
 
Just nu och tom november har de rabatterade priser på massagen och det gör ju inget.
 
Sii en liten stark kvinna som är suveränt duktig på tuff massage...
 
Massagen utförs i ett rum AC om man vill ha den på förstås....
 
Rabatterade priser tom november...
 
Ordinarie priser...
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Skam till sägandes vet jag inte vad damerna som brukar ge mig massage heter. Men jag brukar gå till HY Travel. Och även om priserna skulle vara svenska så skulle det vara billigt. Nu får man ingen massage här under 800/45 min.
Avundsjuk på dig som får allt HY har? Nej det är jag inte, du/ ni har ju själva valt det och vi har nog lite svårt att ge upp det vi har här . Å andra sidan är jag väldigt nöjd och belåten med mitt liv.
Kram Gertrude

Svar: Tack så mycket Gertrude för din kommentar och du har ju min blogg att drömma dig bort hit genom samtidigt med ditt goda liv i Sverige med dina nära och kära så du har det så bra du vill ha det. Stor varm kram till dig från mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Ser intressant ut, får testa om det är öppet under lågsäsong då vi kommer / Elisabet

Svar: Ja hoppas det Elisabet och när kommer ni till HY igen?
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S :

Vad skönt med massage . Jag försöker att komma iväg på det men det blir för sällan. Nu skulle det vara toppen tycker alltid att när det blir kyligt ute blir kroppen stel. I morse var det -1 men det är bara att klä på sig. Sen på dagen var det sol o krispig kall luft härligt . Må så gott o njut av din massage .
😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och bra massage är toppen för både kroppen och knoppen och här är det billigt också. Klä dig varmt och njut av höstvädret 😍😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Christel Andersson:

Så härligt det låter. Var ligger det?

Svar: Tack Christel för din kommentar och Sunshine Shop/Huay Yang Travel ligger mitt emot Ranchen på Mellanvägen 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Tiina:

Underbart med massage! Jag undrar vad den medicinska massagen du brukar ta kallas på engelska? Det står inte med på prislistan, eller gör det? Jag har faktiskt hittat thaimassage/oljemassage i Lindesberg, Mellansverige, för knappt 400 kr/ 60 min! När man får den massagen kan man NÄSTAN drömma sig bort till HY, om man blundar! För massörerna pratar thai med varandra och det spelas lugnande thaimusik... Men jag ser otroligt mycket fram emot att få uppleva den äkta HY snart....!! Kram, Tiina

Svar: Tack Tiina för din kommentar och det är bara att säga Medical massage så vet de vad du vill ha. Det är samma pris som Thaimassage. Förstår att du ser fram emot vistelsen i HY och jag är övertygad om att ni kommer att trivas här. Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: