2019-09-03 Dagens smärre aktiviteter - Våra älskade barnbarn - längtansbilder...

Idag blåser det fortfarande kraftigt och regnar lite till och från samt mer eller mindre så jag avstod från att cykelträna på grund av den starka blåsten och Rulle tog bara en kort cykelträningstur till/från gymmet i Thap Sakae. 
 
Jag nöjde mig med att göra lite ärenden hit och dit via min bycykel i Huay Yang istället och så finns det alltid något i övrigt att pyssla med när man har hus och hem samt trädgård så jag är i princip aldrig sysslolös.
 
Det livet gillar jag skarpt att bara får göra det jag vill och känner för varje dag, att vara passionär är därmed en fantastiskt tillvaro i livet.
 
Att dessutom få fina längtansbilder på våra älskade barnbarn, Adam och David, med jämna mellanrum är bara bonus!
 
Adam, 5 år samt Tore 💗💗
 
David, 8 månader 💗
 
Stort TACK för att vi har en så fin kärleksfull familj samt för en återigen härlig dag i vårt paradis Huay Yang!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin tisdag!
 

Kommentera här: