2019-09-21 Alla goda ting är tre eller flera...

Vilken härlig början på denna dag, 3 goda saker redan och det är bara förmiddag än.
 
1. Solen skiner och jag har preparerat med mina olika hantlar etc på altanen för dagens fysträning som gör så gott både för kropp och knopp.😅💪
 
Just go for it!
 
2. Medan jag håller på som bäst med min träning kommer Sim med 4 kokosnötter som de skalat och det är bara att sticka hål i toppen, sticka ner ett sugrör och dricka av det nyttiga kalla kokosvattnet. Wow så gott och tack snälla goa Sim! 😋😍
 
 
Mums så gott och nyttigt!
 
3. Vår Leelawadee som planterat sig själv i vår trädgård har nu slagit ut med 3 vackra skira blommor och fler är på gång.😊
 
Så skira och vackra är dessa blommor...
 
Vilken härlig start och dagen är inte slut än och vi får se vad resten av dagen har att bjuda på. Vad jag vet just nu i vart fall är att vi kommer få en trevlig kväll på Cha Bar tillsammans med Per och Thomas så det ser vi fram emot.
 
Livet blir aldrig roligare än vi gör det till, så länge vi själva kan påverka förstås, och det gör vi gärna i positiv riktning!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördag och passa på att njuta av det goda i livet, smått som stort, så länge du har den möjligheten😃 

Kommentarer:

1 Anonym:

♥️kram Gertrude

Svar: Tack Gertrude och kram tillbaka till dig från mig ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S :

Vad mysigt o praktiskt att kunna ha träningsredskap framme på altanen. Då är de lättillgängliga inget att plocka fram . Ser bra ut också schysst inredning . Själv gör jag inget återhämtar mig från förkylningen dvs vilar o gick ut o köpte citron muffins . De är säkert bra mot förkylning . Trevlig helg o må så gott. 😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och citronmuffins är mycket bra mot förkylning😊 Krya på dig och ha en skön vilsam söndag😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: