2020-08-12 Järvafältet levererar...

...härlig naturskön miljö och idag på eftermiddagens långis fick jag mysigt sällskap av vår älskade dotter Maria.
 
Järvafältet...
 
Fältet fullt med Blålusern
 
Blålusern
 
Eftersom jag inte är någon som helst expert eller särskilt kunnig på alla de vilda blommmor som finns i vårt vackra land har jag hittat en bra länk på Google som kan vara en hjälp om man är nyfiken.
 
 
Stort TACK min älskade Maria för ett mysigt sällskap och våra intressanta samtalsämnen om ditten och datten i livet tycks aldrig sina, underbart!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en fortsatt fin vecka och var rädd om dig och de dina😍
 
 
 

Kommentarer:

1 Maria:

Wow vilket landskap!

Svar: Tack så mycket Maria och svårt att fatta att det är så nära Stockholms City🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: