2020-07-04 Idag regnar det så det blev bara inomhusaktiviteter för min del...

Nu och i några dagar framöver kommer det vara lite ostadigt väder med regn eller mulet och svalare. 
Idag ligger temperaturen på runt +17 C men det gör inget då jag har en hel del att pyssla med inomhus och då kan jag göra det utan att få dåligt samvetet.
 
Orden från barnsben klingar fortfarande i mitt undermedvetna "Sitter du inte nu när det är så fint väder ute?" och det är märkligt hur inetsade dessa ord är fast jag är vuxen och myndig och gör precis det som jag själv vill.
 
Idag gör jag ju det då jag passar på att göra det som behövs göras oavsett om det regnar eller är sol ute 😀
 
Jag gick upp en sväng till vår takterrass på våning 36 för att jag gillar utsikten därifrån åt alla väderstreck och det kändes som en riktig höjdare samt ett bra avbrott i pysslet.
 
Regn över Kista med omnejd idag och tprnet som sticker upp är Victoria Tower...
 
Dynorna har plockats in med anledning av regnet så de inte blir onödigt blöta
 
Västerut och de gröna fälten är Järvafältet... 
 
Österut och Science Tower
 
Nordväst mot Husby och Akalla...
 
Hanstavägen mot norr och E4 syns det en snutt av till höger i bild
 
Stort TACK för att jag få bo så här trivsamt och bra i vårt vackra Kista Torn och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig lördag!
 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej!
Regnar det kan man med gott samvete kura och pyssla inomhus. Är på landet över helgen finns alltid saker att röja och plocka med inomhus. Mellan varven blir det kaffe och vila. Mysigt det med.
Må så gott !
Birgitta S

Svar: Hej Birgitta och jag håller med dig. Ha en mysig pysseldag och må så gott du också 😍
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: