2020-07-20 Dag 8, Sista dagen med Tore och Fina Familjen kom på kort besök...

Idag var det sista dagen för den här gången som vi var hundvakt till Tore och Fina Familjen kom och hämtade hem honom igen vid kl.17 tiden.
 
Vi fick en kort men mysig tid att träffa dem alla och älskade barnbarnet Adam sa att han längtat efter mig och sådan värmer gott i mitt mormorshjärta.💗 David, drygt 1 år, som är en nyfiken liten kille for runt och pillade på det mesta och en del var okej annat inte som han kunde göra sig illa på. Puh! 
 
Tore blev jätteglad att få träffa sin familj igen förstås och nu är det slut på friden för hans skull😊.
 
Lek med mig!
 
Rulle kampar med Tore och han låter argare än vad han är och han älskar att kampa....
 
 
Tore och jag kampar och det är som skrivet det bästa han vet och vet man inte att han är snäll som ett lamm kanske man blir rädd av hans morrande som bara är på skoj.😁
 
När det var dags för Fina Familjen att lämna oss och ta med sig Tore hem igen följde jag dem till bilen.
 
Hej då, vi ses snart igen! 
 
Adam och Tore
 
Efter att de kört iväg tog jag bara en kort promenad i omgivningen och när jag kom hem igen var det tyst och lugnt. Rulle och jag var dock överens om att det hade varit en rolig vecka med Tore så det gör vi gärna om när matte Linda och husse Daniel behöver hjälp med passning av honom. 😍
 
Stort TACK för att vi får ha det så här bra och ha närhet till hela vår älskade Fina Familj❤

Kommentarer:

1 Titti/Umeå/Huay Yang:

Vad kul ha fått följa er vecka med Tore.
Han verkar vara en så härlig hund.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti för din kommentar och Tore är verkligen en härlig och mycket klok och speciell hund. Kram❤
Annika i Stockholm Sverige

2 Britta:

Så mysig tid ni har haft ihop. Va tomt det ska bli nu!

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och det känns lite tomt faktiskt 😍
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: