2020-07-27 Härlig eftermiddagslångis med trevligt sällskap...

Idag fick jag trevligt sällskap på min eftermiddagslångis med goa fina vännen och grannen Lena och vi gick till Igelbäckens Naturreservat där Lena inte gått tidigare.
 
Det blev inte så många bilder denna gång då vi hade så mycket att prata om så det fanns ingen tid till att fota😀😍
 
Alltid lika fin natur att njuta av här...
 
På väg hem igen via Igelbäcken...
 
Stort TACK till Lena för en mysig promenad i det gröna med härliga positiva samtalsämnen om både det ena och det andra i det goda livet.
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en synnerligen fin måndag och en ny fräsch vecka med nya möjligheter.

Kommentarer:

1 Lotta:

Superhärlig natur!

Svar: Tack så mycket Lotta för din kommentar och jag kan bara hålla med dig 😊
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: