2020-05-30 Härlig cykelrunda i Naturreservatet Järvafältet och Översjön...

...med dotter Maria som fick låna Rulles "byhoj" Trek MB på sena eftermiddagen och rundan blev drygt 2 mil från Kista och i Naturreservatet Järvafältet och Översjön samt hem till Kista igen.
 
Tyvärr glömde jag ta med mig min kamera så de bilder som jag tog blev med min Samsung S10 och bilder på mig via Marias Samsung Note 10 plus.
 
Maria och jag är på väg till Väsby Gård...
 
 
Midsommarblomster blommar nu...
 
Här kommer jag i Marias backspegel...
 
Fotodags...
 
...och det här blev bildmotivet...
 
Vackra Översjön
 
Översjön
 
Efter denna härliga cykeltur på drygt 2 mil stannade Maria för att hänga med oss resten av kvällen.
 
Stort TACK vår älskade Maria för det mysiga cykelsällskapet samt en mysig kväll och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördagskväll!  
 
 

Kommentera här: