2020-09-25 Fredag = träningsveckan är över och härlig långis på Järvafältet...

Jisses vad veckorna far iväg i en hast och sista fysträningen på SATS för den här veckan är till ända. Vi var bara två stycken på gruppträningen Transformer idag så vi två hade vår duktiga instruktör Anna för oss själva. Superbra så kunde hon ha koll på att vi gjorde övningarna helt korrekt. 
 
Därefter körde jag ett eget styrketräningspass för axlar, skuldror, armar, balans så det kändes riktigt bra när jag var klar.
 
På eftermiddagen blev det en skön långis i den friska luften och soliga vädret och det är alltid härligt att komma ut och röra sig både för kroppen och knoppen samt mina sinnen.
 
En vacker Gräsandshane i Hästa Groddamm
 
Fin eftermiddagssol...
 
Lite höstfärger på gång...
 
Höstklippet är gjort på våra fält...
 
Allt är inte guld som glimmar bara vackra höstlöv som är nog så vackert!
 
 
Utblommade Vägtistlar...
 
Alträdskorvar
 
 
En fin stubbe
 
På ängsväg hem igen...
 
Stort TACK för att jag får ha det så här underbart i livet och jag är oerhört tacksam för det så länge det varar!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredagskväll samt trevlig helg!

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Hej! Nu är det helg är ledig idag Fredag o även Måndag har det så varannan helg. Toppen sätt att trappa ner arbetslivet på om det finns möjlighet. Vi är ute på landet i skärgården o båtupptagning står på agendan. Vädret är toppen sol o skönt fikat utomhus bara att njuta. Trevlig helg! 🐕

Svar: Härligt Birgitta och njut av ledigheten och helgen😁
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: