2021-04-04 Påskdagen = Skogspromenad i Hansta med Tore

Vi fick återigen en solig dag och temperaturen ligger på ca +12 C och för Tores skull tog vi återigen vår härliga skogspromenad i Hansta där vi kliver rakt in i skogen direkt från parkeringen.
 
Idag räckte det bra med 2 km så att Tore ska orka med och tycka det är roligt utan att bli för trött i sina höftleder.
 
Här kommer en radda med Torebilder😍
 
Fina goa Tore 9 år
 
 
 
 
 
Tore har kollat in ett Rådjur där borta i skogen men han jagar inte utan är bara nyfiken...
 
Rulle undrar säkert när jag är klar med att fota Tore....(Maria har fotat)
 
Jag och Tore som passar på att vila och tugga på sin vante (Maria har fotat) 
 
 
En vacker färg på dagen Blåsippa
 
 
I de här skogarna finns mycket sten i olika storlekar samt berg och gammelskog...
 
Dags att gå tillbaka till bilen (Maria har fotat)
 
Hansta Naturreservat...
 
En vacker Kopparorm (Rulle har fotat)
 
 
Våtmark och på andra sidan våtmarken håller många fågelskådare till...
 
Stort TACK till mina älskade Rulle, Maria och Tore för en härlig promenad och till dig min bloggläsare önskar jag en fin Påskdag!  

Kommentera här: