2021-04-06 Promenad med Tore på Järvafältet

Idag har Tore varit riktigt pigg och lekfull så han fick hänga med på eftermiddagens lite kortare promenad på Järvafältet. Rulle hängde också med och vi beslöt, för Tores skull, att gå raka vägen ner till Järvafältet och ta en lov längs med Igelbäcken.
 
Det finns en massa spännande att nosa på för Tore hela vägen ner på gångvägen till fältet där massor med hundar lämnat sina doftspår samt på fältet med lite viltdoft etc. Han tyckte det var jätteskoj och var alert och pigg hela tiden.
 
Kom igen och lek med mig!
 
Typiska Staffeljud kommer från Tore som ofta pratar högt och ljudligt...
 
Utslagna videkissar från Sälj...
 
Så mycket att nosa på...
 
Den här doften måste smakas på....
 
Mjukt skönt underlag för Tores känsliga höftleder...
 
Här knoppas det...
 
Igelbäcken
 
Säljen börjar bli lite grön...
 
Vad gör du där borta? undrar Tore när jag gick för att fota videkissarna på Säljen...
 
Solen skiner men det blåser lite kyliga vindar här på fältet....
 
Tore passar på att vila lite och tugga lite på bollen...
 
Jaha, var gör extrahusse nu då där borta?
 
Stort TACK mina älskade Rulle och Tore för en mysig promenad och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig tisdag! 

Kommentera här: