2021-04-09 Aprilväder - sol - regn - blåst samt trevlig helg!

Idag har det verkligen varit ett skiftande väder med regn, sol, regn, sol och mycket blåsigt och det är ju som det brukar vara antar jag, lite hit och dit med vädret i april.
 
Det har varit en skojig vecka med mycket fysisk träning och andra trevligheter som att vi har haft hand om Tore. I morgon sen eftermiddag åker han hem till till sig igen på Kungsholmen med Linda och Daniel och barnbarnen Adam och David och det kommer bli lite tomt här utan honom.
 
Tore är en mycket trevlig, glad och go samt rolig hund med alla sina lustiga ljud som han har för sig, framför allt när han är riktigt nöjd med livet.
 
Tore 9 år
 
Våren är på väg och jag bjuder dig igen på mina favoritbilder på Blåsippan och Tussilago.
 
Arkivbild på Blåsippa
 
Arkivbild Blåsippa i en liten annan färgnyans
 
Arkivbild Lilla Tussilago
 
Väderprognosen i Stockholm och så här ser det ut framöver...
 
 
...och om ca en timme går solen ner....
 
Arkivbild från Hägerstalund...
 
Stort TACK för allt det goda i livet som jag får uppleva och bjuds på att njuta av och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredagskväll samt en trevlig helg!

Kommentera här: