2021-06-16 Sommaräng på Järvafältet och mysigt sällskap på långisen...

Idag fick jag mysigt sällskap av goa fina vännen och grannen Lena och det blev bara ett foto idag för vi har alltid en massa att prata om samtidigt som vi njuter av vår vackra omgivning under promenaden.
 
Det fick därmed för dagen räcka med ett foto och mina egna synintryck som jag bevarar i den goda minnesbanken fast jag även gillar att spara ner fina naturbilder i min blogg för att titta på längre fram. 
 
Bloggen för mig är ju främst en dagbok men det är också roligt att dela med mig till den som gillar att läsa min blogg förstås.
 
Sommaräng och det höga gräset vajar så vackert i vinden
 
Stort TACK till Lena för det mysiga sällskapet och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig onsdagskväll och var rädd om dig och de dina!
 

Kommentera här: