2021-06-19 En mysig skogstur på Lovön och Rävstensstigen med Fina Familjen...

Strax efter lunch beslöt Linda och jag att ta David och Tore och åka till Lovön och Rävstensstigen medan de andra i Fina Familjen hade annat för sig.
 
Då Tore är ganska värmekänslig och då det var ca +29 C behöver han närhet till vatten där han kan svalka sig. Så Lovön är bra för honom med både vacker skog i naturreservat samt att han kan svalka ner sig i Mälaren ett par gånger under promenaden. 
 
Tore
 
 
 
 
Skönt att svalka sig för Tore
 
 
 
Ormbunkar i mängd...
 
Rävstenen och det är inte en räv i bild utan bara Tore
 
Stort TACK till mina älskade Linda, David och Tore för en mysig promenad och vi fick gå raskt för det är mycket mygg nu i skogarna.
 
Vi avslutade kvällen med hela Fina Familjen samlad hos Linda och Daniel för att njuta av god mat och dryck samt trevlig kärleksfull samvaro. Stort TACK för det min älskade familj! 
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördagskväll!

Kommentarer:

1 Birgitta Sn:

Hej! Ja nu har vi sommar . Förstår att Tore blir varm även jag blir det. Men vi har längtar efter sol o värme . Imorgon ny vecka o nya tag . Trevlig Söndagkväll! 😍🐕

Svar: Hej Birgitta och tack för din kommentar! Må så gott🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: