2021-06-21 Tjohej, återigen personligt rekord i marklyft, 90 kg!

Idag stod jag och pratade med Theresa på SATS när hon höll på med marklyft med en liten annan teknik. Hennes personliga rekord är 120 kg just nu och jag berättade stolt att jag lyfte 80 kg i onsdags.
 
Testa och lyft 100 kg sa Theresa, det gick bra i 2 cm så hon plockade av och sa att nu är det 80 kg. Det lyfte jag ganska lätt med denna teknik. När jag fixat det sa hon att jag lurade dig det var 85 kg.
 
Va, sa jag och nu blev jag riktigt taggad och vi plockade på 90 kg och det fixade jag också! 
 
Vilken glädje och vi beslöt dock att sluta där då det räckte för denna gång. Stort TACK till Theresa för hennes peppning!
 
Det blev inget bildbevis eller på video denna gång men Theresa sa att hon ställer upp som vittne om ingen skulle tro mig😁
 
 

Kommentera här: