2021-03-26 Nya fina färgglada mattor i vår lobby under soffgruppen...

Idag levererades våra beställda mattor från Trademax och som nu ligger under vår soffgrupp i lobbyn på entréplanet.
 
Tidigare låg det bleka trista vintagemattor där sedan huset var färdigställt för 5 år sedan. Dessa tråkiga vintagemattor gillar jag inte alls då de såg slitna ut fast det är det som är meningen med vintage.
 
Jag fick äran att välja mattorna och jag känner mig riktigt nöjd med valet då det blev en välkommen färgklick som jag tidigare saknat.
 
Det var flera grannar i vårt Kista Torn som uppskattade valet av mattorna och det känns alltid roligt.
 
 
 
 
  

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Snyggt bra val och en fin färgklick . Gillar inte heller saker som skall se slitna o gamla ut. Det blir de ändå till slut. Kan vara så att många yngre uppskattar det mer än oss 60 åringar . Vi vill ha modernt ! 😄Trevlig Lördag kväll! 😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och jag kan bara hålla med dig. Nytt inte gammalt som dessutom är fult slitet ser bara sunkigt ut😊 Ha en fin kväll och söndag🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: