2021-03-31 Glad Påsk önskar jag er alla mina vänner samt bloggläsare...

Idag är det sista dagen i mars och så försvann även mars månad i ett nafs och det har varit en fin månad med allehanda trevliga upplevelser, tuff träning etc etc och livet är verkligen gott att leva!
 
Idag fick jag dessutom en kärleksfull present från min älskade Rulle och det ska bli gott att mumsa på!
 
Dagens väder bjuder på regn och ca +7 C men det är okej för det behövs regn för att växtligheten ska få lite fart. 
 
 
   

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Glad Påsk ! Till er också. Ja idag var det lite regninigt. Jag brukar tänka att det är bra med regn till o från naturen behöver det. Jag har kläder o även paraply om det öser ned. 🐥🐕😍

Svar: Tack så mycket Birgitta och det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder😁❤
Annika i Stockholm Sverige

2 Reidun:

Glad Påsk till er.Hoppas på en fin vår. Kram Reidun

Svar: Tack så mycket för det Reidun och så klart vi kommer få en fin vår på ni och vi. Kram ❤
Annika i Stockholm Sverige

3 Elisabet:

Detsamma önskas dig och Rulle.
Vilken trevlig present.
Påskkramar

Svar: Tack så mycket Elisabet och kram tillbaka ❤❤
Annika i Stockholm Sverige

4 sandra ledin:

Tack det samma!!! Hoppas ni får en riktigt mysig och fin Påsk.
Nej va gullig Rulle är =)

Svar: Tack så mycket Sandra!❤
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: