2021-05-07 Mys i vår terrasslounge samt en kort promenad och vackra körsbärsblommor

På eftermiddagen åkte Rulle och jag upp till vår lounge i anslutning till vår takterrass på våning 36 för att vara lite sociala med våra grannar i huset.
 
Det är en skön och trivsam träffpunkt och där kommer man och går hur man vill som lägenhetshavare/medlem och det finns alltid någon eller några grannar att prata med om man så vill eller om man bara vill sitta själv där kan man göra det också.
 
I eftermiddags blev det en liten pratstund där med Magnus, Peter, Laszlo och Smail i sofforna och när Rulle och jag var nöjda med det tog vi hissen ner hem igen.
 
Skönt och otvunget och det gillar vi och när det blir lite varmare kan man välja att sitta på takterrassen istället om man känner för det.
 
Passade på att ta några bilder från takterrassen...
 
Vy åt nordost och E4 börjar fyllas med eftermiddagstrafiken...
 
Österut
 
Västerut och Järvafältet...
 
 
Takterrassen utanför loungen
 
Efter denna mysiga stund valde jag att ta en rask promenad på Järvafältet och fick då njuta av Körsbärsträdens blomning i en minneslund i Kista mot fältet.
 
Blommande Körsbärsträd...
 
Körsbärsblom...
 
Så fantastiskt vackert som naturen själv har skapat!
 
Stort TACK för att jag får ha det så här bra och trivsamt i livet och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredagskväll samt trevlig helg! 

Kommentarer:

1 Tiina:

Tack för härliga körsbärsblombilder! Visst är det helt underbara!! Kram, Tiina

Svar: Tack så mycket själv Tiina för din kommentar och kram tillbaka!🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: