2022-04-01 Nytänkande på SATS i Kista Galleria - Unisex!

Nu ska SATS i Kista Galleria bygga om omkädningsrummen till ett stort gemensamt för både kvinnor och män och samt hen och det ska bli riktigt spännande! Vi kvinnor och män och de som är både och kommer bli som en enda stor fin familj och få samsas om omklädningsrummet.
 
Ja men vad då, de flesta vet väl hur vi människor ser ut nakna och på ett gym har man ju ändå kläder där kroppen ändå syns hur den ser ut och döljer inte särskilt mycket.   
 
Omklädningsrummen är nu separerade för kvinnor och män men snart blir det ändring på det, häftigt med nytänkande!
 
Snart blir det ett enda omklädningsrum för alla....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gick du på det?
April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!😁😁😁
 

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Hahahahaha!!!! Jag tänkte väll. ;) mig lyckades du lura allt. Hahaha!!!

Svar: Ha, ha vad kul Sandra att jag lyckades att lura dig😁
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: