2022-08-07 En riktigt lång långis på 20,59 km blev det idag!

Idag gick jag och mötte Maria vid Hägerstalund och vi gick runt Säbysjön tillsammans. Vi fick också en kort träff med Linda, David och Tore som hade varit på IKEA och Linda skulle rasta Tore i skogen bakom Ikea innan de åkte hem så vi tog en liten runda i skogen tillsammans. Snälla Linda bjöd på en nybakad kanelbulle från IKEA och den var fantastiskt god och gjorde både mig och Maria gott efter den långa rundan dittills.
 
Jag gjorde sedan Maria sällskap hem till sig i Barkabystaden och gick sedan vidare hem igen. Det blev en rejäl runda på totalt 20,59 km för min del, härligt långt!
 
Därborta i kröken kommer Maria
En vacker stenbumling
Säbysjön
Maria har fotat mig
Fria kor vid Rocksta Gård 
Järvafältet och Granholmstoppen
Nedanför Eggeby Gård och snart hemma igen
Järvafältet söderut
Norrut
En vacker Rådjursbock strövar på Järvafältet
Dagens runda
 
Stort TACK till min älskade Maria för sällskapet samt till mina friska starka ben som bär mig km efter km år efter år! Till dig min bloggläsare önskaar jag en skön söndagskväll.
 
 
 
 
    

Kommentera här: