2022-12-01 Bye, bye november och välkommen december och vilken underbar dag!

Så fick jag återigen glädjen att ta hand om barnbarnet David, 3 år, samt även Tore, 10 år) Staffordshire Bullterrier) hela långa dagen och det är lika underbart varje gång som jag får den möjligheten. Som vanligt var det full fart både med utomhus- och inomhuslekar med pussel pyssel. 
 
Att gunga är kul!
...och fixa med sandkakor i sandlådan
Att bygga med Duplo etc är jättekul!
 
Klockan 16.30 hämtade David, Tore och jag Adam från fritids i skolan så fick jag äran att vara med Adam också i några timmar till Linda kom hem.
 
Efter Adams läxa, att läsa ett kapitel i en bok, fick de lov att titta på ett barnprogram tillsammans med mig. Mysigt att ha dem båda så nära! 
 
Linda har fotat oss när vi myser i soffan
 
David börjar bli trött efter en lång dag men Adam är pigg som en mört...
 
Vid kl. 18.30 var det dags för mig att lämna dem alla och åka hem till Rulle igen.
 
Stort TACK till mina älskade barnbarn David och Adam för en härlig dag samt till Linda och Daniel för att jag fått äran att ta hand om barnen! Det är en obeskrivlig lycka att få göra det så ofta jag/vi vill och kan!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin torsdag!

Kommentarer:

1 Thereselinneaaa:

Låter som en mysig dag!

Svar: Tack så mycket Therese för din kommentar och respons på mitt inlägg!
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: