2022-12-03 Gigantiska hembakade Saffransbullar = Mums!

Idag var det hög tid att baka Saffransbullar och det blev en dubbel sats förstås. Min älskade Rulle gillar stora bullar av alla de slag och så blev det med Saffransbullarna också. När jag såg dem växa i ugnen frågade jag Rulle om de inte var väl stora men det var de inte enligt Rulle😁 Bullar kan aldrig bli för stora tydligen enligt Rulles mått!
 
Saffransbullar i stora mått!
 
Stort TACK för en härlig dag med hembakat som doftar så gott i hela lägenheten och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördag!

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Hahahah en till som bakade lussekatter idag. Vist luktar det juvligt i hemmet när man bakar. Bästa doften om du frågar mig.

Tack det samma och glad advent i förväg!!!

Svar: Håller med dig Sandra och önskar dig också en glad advent i morgon 😁
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: