2022-05-17 Cykeltur och retur till Plantagen i Barkarby Handelsplats....

I samband med mitt uppdrag att ta hand om vårt grannhus K2 "trädgård" på deras takterrass på 17 våningen cyklade Rulle och jag till Plantagen i Barkarby Handelsplats för att köpa några nya plantor och 3 säckar med Barkmylla. Detta kommer att levereras till oss i morgon eftermiddag.
 
Vi förenade därmed nytta med nöje samt fick motion till på köpet. Det är bara 15 km tur och retur vägen via Hägerstalund så det var ingen större ansträngning.
 
Vädret bjöd på sol och lite svala vindar så det blev en härlig cykeltur!
 
På väg till Plantagen i Barkaby Handelsplats
På väg hemåt igen...
 
Stort TACK till min älskade Rulle för att du ville göra mig sällskap och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin tisdag!
 

Kommentera här: