2023-05-07 Härlig långis med mysigt sällskap i Hansta Naturreservat med omnejd, 12,29 km...

Idag mötte jag Maria och Luna på parkeringen i Hägerstalund för en promenad i Hansta Naturreservat på 3,5 km. När den härliga promenaden var avklarad skiljdes vi åt i Hägerstalund och jag gick hem via Järvafältet.
 
Vädret bjöd på sol och ca +11 C och Hansta Naturreservat bjöd på vårens Vitsippehav och spirande grönska i övrigt.
 
Stort TACK till mina älskade Maria och Luna för en mysig promenad och till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag!  
 
Vitsippehav...
En kvarglömd björnmössa
Blåsippor
Maria och Luna
 Dagens runda för min del

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Fina bilder du fotar bra. Visst finns du på inststagram ? Men vad heter du där? Jag har nyss fixat insta o har fullt upp med tekniken där! 🤣

Svar: Tack så mycket Birgitta för din respons på mina bilder. Mitt Instagramkonto heter Annikasgodaliv. Mitt namn där är Annika Ilic. Välkommen att följa sen🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: