2011-12-31 Gott Nytt År 2012!

Efter frukost åkte jag och Rulle över bergen till Kata Noi beach då Rulle ville ta ett dopp i de långa dyningarna. På Kata Noi beach är det inte lika många rader med solstolar då stranden är mindre så det känns trevligare där än på de övriga stora stränderna som Kata, Karon och Patong på den sidan av Phuket. Jag var inte så sugen på ett dopp utan stod kvar på stranden och tog lite bilder istället medan Rulle guppade på havets vågor.


Rulle kastar sig i plurret


...och ser ut att njuta av tillvaron...


Kata Noi




En av Jetskiuthyrningsgrabbarna ville bli fotat




Moppar i långa rader...
 
Härefter valde jag att softa med en bok vid poolen och Rulle och Christer åkte till en utkiksplats ovanför Karon.

I kväll blir det hemlagad nyårsmiddag samt champagnen Alexandre Bonnet som jag och Rulle tagit med oss vid flytten från Sverige just för detta ändamål.

I morgon åker vi hemåt igen mot Huay Yang och vi tackar Christer och Staffan för en oerhört trevlig vistelse hos dem i en dryg vecka.

Jag önskar er alla bloggläsare ett riktigt Gott nytt År 2012!