2013-09-30 Fin hylla från Dan Singh Khon

När jag var i Dan Singh Khon sist köpte jag en liten hyIla i trä för att fästa på gaveln (med buntband) på det lilla sidebordet i rotting. Den passade precis i storlek och nu kan jag använda den ena hyllan till att ställa glasunderläggen så de kan torka efter att de blivit blöta och så ligger de där sedan fint samlade. I den andra hyllan kan man lägga småprylar som tändare, ljus etc.
 
Praktisk hylla i trä från Dan Singh Khon
 
I morse blev det långis med Berit och Lotta och härefter jobbade jag i vår trädgård inför den stundande MC-turen till bl.a. Chiang Mai under ca 3 veckor.  
 
I eftermiddags hämtade jag mina två par solbrillor hos Jirawat Optical i HY och härligt att de hann bli klara innan vi åker till Chiang Mai på onsdag då jag behöver dem när jag kör. Det andra paret är bra att ha med sig som reserv. 
 
Kvällsmålet avnjöts på Jubu Jubu tillsammans med Botta och Pia & Isac och vi bjöd dem på mat och dryck för att fira min födelsedag i efterskott i goda vänners lag.
 
Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 Titti:

Vilka fina små hyllor...ska kollas in!
Hoppas ni får en bra långtur...låter intressant!
Vi flyger till Bangkok, YES, imorgon.....har varit i Sthlm sedan i lördags.
Kram Titti

Svar: Tack Titti och välkommen hem till Thailand! Hur länge stannar ni denna gång, jag menar hoppas vi hinner ses...Kram Annika
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Lotta:

Och vi i L2 tackar för en god middag i glada vänners lag!

Svar: Tack Botta!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Pia o Isac:

Det är vi som ska tacka!!!
Tack för god middag o glada skratt samt ett o annat elakt flin!!!
Pia o Isac❤❤❤❤❤❤

Svar: Ha, ha tack, tack och vi kommer att saknar er när ni åker kära vänner!
Ses i kväll! Kram från oss till er
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Titti:

Vi stannar till 31 oktober men åker till Bangkok 29 okt....hoppas vi hinner ses!
Kram Titti

Svar: Då lär vi vara hemma igen så jag hoppas oxå att vi ses då. Må så gott och trevlig resa!
Kram Annika
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: