2019-08-14 En trevlig kväll i Prachuap Khiri Khan...

Efter dagens shopping av både ny dubbelsäng samt ny Honda Forza till mig vad det skönt att softa lite på rummet samt vår balkong innan vi gick till Maprao Restaurant en kort bit från vårt hotell för att äta kvällsmat.
 
Vårt hotell Zea Zide Hotel
 
Vackra strandpromenaden i PKK
 
Maprao Restaurant
 
Vi åt stora räkor med tamarindsås samt ris därtill och det var mycket vällagat och gott!
 
Stort TACK min älskade Rulle för en mysig dag och kväll!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig onsdag och var rädd om dig och de dina!
/div>

Kommentarer:

1 Maria:

Lycka till med nya Forzan!

Svar: Tack så mycket Maria!😁😎
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Grattis till både säng och Forza, vad kan man mer behöva 😀/ Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet och du har så rätt med detta är livet fullkomligt😁😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S :

Härligt med din nya MC njut!
Själv är jag tillbaks på jobbet efter 3 v semester. Började jobbveckan med att dra på mig en förkylning? Onödigt men nu är det bara 2 dagar kvar sen vila.
Må så gott 😍

Svar: Tack så mycket Birgitta och trist med förkylning så jag skickar med krya på dig hälsning samt kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: