2019-08-14 Tjohej! Jag ska bli med nya Honda Forzan och vacker röd färg samt silver!

Idag ringde de från "Stora" Honda i PKK och berättade att de nu fått in de nya Honda Forza 300 cc 2019 i mina favoritfärger röd/silver/svart. Vi beslöt att åka dit för att kolla nu när vi ändå var i PKK.
 
Jag visste att jag inte kunde stå emot så vi kom överens med Honda PKK att vi gör affär på måndag i nästa vecka. Så underbart skoj och nu blir det försäljning av min gamla vackra Forza som blir 5 år i oktober 2019.
 
Nya Forzan är 10 kg lättare än min gamla och har LED-ljus och lite andra förbättringar samt finesser så det är bara en fördel men det kommer uppstå sorg i mitt hjärta att skiljas åt från henne då vi följt varandra under 5 år och det är en otroligt skojig och välbalanserad hoj att köra.
 
Om du är intresserad eller vet någon annan som är intresserad av att köpa den kan du bara höra av dig till mig med PM. Hon är välservad enligt konstens alla regler och har "pimpning" från Biker Bits så hon är i skick som ny💗 
 
Snart min, den nya vackra Honda Forzan 300 cc 2019 (Rulle har tagit bilden med sin Samsung)
 
Röd/silver/svart färgad är den nya Honda Forzan 2019
 
Även den vita/blå/svartfärgade är ny för 2019 
 
Det är verkligen skoj på hoj och på måndag är den röda min!

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Åh, blå så snygg 😀/ Elisabet

Svar: Tycker jag också Elisabet men den röda gillar jag bäst😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: