2019-02-28 Sista dagen i februari och sista promenaden den här månaden...

Ja hopp där tog även februari snart slut och i morgon är det 1 mars och tiden bara far iväg i all hast. 
 
Dagen strandpromenad blev i sällskap med goa fina Siikhaau och Lord (en kort bit) och Berta och Lillflickan valde att stanna vid min cykel och passa den. Det blev därmed en kortare promenad idag men det är helt okej då det är mysigt att få vovvesällskap.
 
Dagens favoritbild, en snurrig snäcka...
 
Favoritvyn... 
 
 
 
 
 
 
 
 
Chan- och Thaisi Islands...
 
Bredare strand på sina ställen och ännu bredare kommer stranden att bli framöver...
 
När vi kom tillbaka till min cykel kom Lillflickan springande och välkomnade oss båda och Berta såg nyvaken ut.
 
Stort TACK till Siikhaau för en mysig strandpromenad och till "mina" för att ni ger mig sådan extra glädje. Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin torsdag samt månadsslut 😀
 
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Lillflickan var säkert glad att få lite egen tid när du agerar barnvakt åt henne 😁/ Elisabet

Svar: Ja tack Elisabet det var hon säkert😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej!
Januari o Februari har rusat förbi. Skönt ser fram emot våren. I helgen var det riktigt skönt med sol o + grader . Härligt!
Må så gott! 😍🐕

Svar: Hej Birgitta och tack för din kommentar samt skönt för vinterfrusna med skön varm vår😊 Må så gott och trevlig helg 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anneli Holmberg :

Det ser väldigt fint och mycket varmare än här hemma i Småland 😊😊😊

Svar: Tack så mycket Anneli för din kommentar 😁😎
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Maria:

Vad bred stranden är nu jämfört med i vintras. Måste va skönare för vovvarna med 😊 saknar våra prommisar där. Pok äe

Svar: Mmmm hjärtat och i em var den ännu bredare. Saknar ditt sällskap här massor. 😍 Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: