2019-07-31 Ny Honda Forza 2019 på gång och jag går kanske i säljartankar av min gamla vackra Forza...

Min vackra Honda Forza 300 cc, som jag köpte 2014-10-30, är snart 5 år och har gått ca 3 825 mil men är välskött och servad enligt rekommendation och flera komponenter, däck, batteri etc har bytts ut efter normalt slitage så hon är i mycket bra skick tack vare det härlig att köra.
 
Min vackra Honda Forza 300 som har en hel del extradetaljer från Biker Bitz...
 
Jag är mycket nöjd med henne och vi har haft många fantastiska äventyrsresor och vanliga resor  tillsammans under åren som gått men jag börjar ändå fundera på nya Honda Forza 2018 och i år 2019 är det nya färger på gång, bl.a. en vackert röd. Den känns lite svår att motstå måste jag erkänna.
 
 Röd och silverfärgad Honda Forza 300 cc, så snygg!
 
 
Efter koll med stora Honda i Prachuap Khiri Khan beräknar de att få in de nya färgerna på Honda Forza 2019 om ca 1 månad och de ringer mig när den kommit.
 
Då vi inte får plats med 4 motorcyklar vid vårt hus under tak, eller har behov av mer än 3 motorcyklar, måste vi i så fall sälja min "gamla" vackra Forza.  
 
Om du är intresserad eller känner någon som är intresserad att köpa min Honda Forza 2014, idag 3 831 mil har du chansen att köpa den om jag nu på allvar beslutar att sälja henne. Då hon är välskött och har en hel del pimpningsdelar från Biker Bitz tänkte jag ta ut ett ett pris på ca 90 000 baht.
 
Alla kvitton från service etc genom åren finns att tillgå.
 
Hör av dig i så fall med PM via Messenger (Annika Ilic).
 
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Ja hade vi haft ett boende i huay yang som är våran dröm så hade gubben slagit till för han satt bra på den när han provade,när vi våldgästade er 😁/ Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet för din kommentar och det hade varit toppen att sälja den till honom och dig. 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Claus:

Din gamla är snyggare tycker jag, men de nya är inte dumma de heller :-) Claus

Svar: Tack så mycket Claus men skillnaden är att nya väger 10 kg mindre och har LED belysning, lite smäckrare och ännu bättre utrymme under sadeln etc.😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: