2019-11-01 Bye, bye oktober och välkommen november som börjar med cykelträning till/från Prachuap Khiri Khan via Dan Singh Khon, 76,50 km...

Idag har vi eftermiddagsstädning mellan kl. 13.00-16.00 så cykelträningen till/från Prachuap Khiri Khan (PKK) via Dan Singh Khon (DSK) började kl 12.00 och vi var hemma igen strax efter kl 16.00.
 
Vi hade riktigt bra väder för cyklingen med mulet, soldis och lite solsken samt milda vindar så det blev inte så varmt som det kan vara mitt på dagen. 
 
I samband med de nordostliga vindarna fick vi en fantastisk medvind från PKK och hem så vi bara flög fram i 30-40 km/timme😁
 
Paus innan 1 km backen...
 
 
Paus innan 2 km backen...
 
Rulle kämpar på uppför 2 km backen...
 
 
2 km backen fixad lätt som en plätt...
 
Rulle på rull...
 
Intervallträningen slutförd och sista stoppet innan PKK... 
 
Snabbfika på 7 Eleven innan bron...
 
Eftersom det är fredag och vi inte kan lunchfika hemma fick det bli en smarrig ananaspaj från 7 Eleven😋
 
Idag blev det selfie i PKK efter vårt inköp av varsin paj från Ludo på See Sea som vi ska njuta av i morgon till lunchfikat😋.
 
Dagens cykelträningsresultat till/från PKK via DSK blev för min del 76,50 km
 
Stort TACK min älskade Rulle för en fantastisk härlig cykelträning som var lika tuff som vanligt förstås, precis som det ska vara.
 
Jag önskar dig min bloggläsare en mysig fredag samt trevlig helg och passa på att njuta av det goda livet så mycket du bara förmår och kan. 😊  

Kommentera här: