Kommentarer:

1 Anonym:

Min nya mobil tycker inte om mig. Flera inlägg på din blogg försvinner. Men skam den som ger sig
Jag tycker det är tråkigt med svikande turism för Thailand men mest för HY naturligtvis. Vi får hoppas på att konkursen stiger och att "flygskammen" kan avta och att det går att "rädda vårt jordklot" med nya drivmedel.

Tycker det är synd om dem som satsat på nya eller utökade verksamheter, om det blir bakslag. Pengar är bra att ha, men jakten på dem kan bli förödande.
Ha en bra helg kram Gertrude ❤️

Svar: Tack så mycket Gertrude för din kommentar och jag har felanmält till Blogg.se då du inte är den enda som får kämpa fram kommentarer via mobilen. I övrigt håller jag med dig och det är ledsamt för dem som drabbas värst. Ha en skön helg du/ni också samt stor varm kram tillbaka ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Tror det går troll i telefon. Vi provar igen kronkurs ska det vara. Suck!

Svar: Tack Gertrude jag förstod det😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Test:

Test

Svar: Den funkade 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Birgitta S :

Nytt o fräscht hoppas att den svikande turismen vänder . Så många som satsar o är beroende av den.
😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och jag håller med dig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: