2020-08-01 Kort eftermiddagspromenad med dotter Maria

När Rulle och jag kom hem från cykelturen väntade vår älskade dotter Maria på oss hemma då vi kommit överens om att ta en fika hos oss tillsammans vid kl 14 tiden och chilla lite därefter.
 
Eftersom det var ett så fantastiskt skönt sommarväder därute beslöt Maria och jag att efter fikat ta en kort promenad i vår omgivning.
 
Även en ko gillar att softa i gröngräset...
 
För att beta ner det höga gräset på ängen ovanför Igelbäcken har dessa kreatur flyttats dit för att göra jobbet med gräsavverkningen. En del av dem softar mellan ätandet...
 
Ett gäng softande kreatur...
 
Mysiga stigen längs Igelbäcken söderut...
 
Stort TACK till min älskade Maria för en kort men skön och mysig promenad och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördag!

Kommentera här: