2020-12-31 Årets sista långis och Gott Nytt År önskar jag er alla mina vänner samt bloggläsare!

Strax innan jag gick ut på dagens långis såg jag ett ljus, likt ett strålkastarljus, komma in genom köksfönstret och det var SOLENs strålar som för några minuter gjorde sig till känna. Så fint gjort!😍
 
Idag fick jag mysigt sällskap av dotter Maria på min långis och det var inget direkt solsken men däremot lite blå fläckar i det grå molntäcket.
 
Järvafältet norrut...
 
Dagg i gräs och klöverblad...
 
Järvafältet söderut
 
Söta Rådjur
 
Mot Granholmstoppen...
 
Snart hemma igen i vårt vackra Kista Torn omgiven av blå himmel
 
Stort TACK till min älskade Maria för en mysig långis och till dig min bloggläsare önskar jag ett Gott Nytt År 2021!
 
Vi kommer att fira in det nya året tillsammans med Fina Familjen och det kommer att bli så roligt då det var 10 år sedan vi firade nyåret tillsammans med dem i Stockholm! 

Kommentarer:

1 Titti/Umeå/Huay Yang:

GOTT NYTT ÅR från vintervita Norrland.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och Gott Nytt År samt kram tillbaka 😁🥰❤
Annika i Stockholm Sverige

2 Birgitta S:

Gott Nytt år till dig o Rulle ! 🍾 Mysigt för er att fira med familjen. 😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta och Gott Nytt År önskar vi er också 🥰❤
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: