2020-02-11 Hårfint hos Jim Salon och kvarglömda solglasögon finns där om någon farang saknar dem...

Så var det återigen dags att fixa mitt hår och det gör jag alltid hos min favoritfrissa i Huay Yang Jim på Jim Salon. Hon vet precis hur jag vill ha det så då är det ett självklart val för mig att låta henne fixa mitt hår varje gång då jag alltid är nöjd med resultatet.
 
Detta var sista frissabesöket hos Jim då vi lämnar byn för gott den 16 februari och det som återstår är bara att ge henne en jättekram på lördag som är sista hela dagen för oss här i byn.
 
Jim på Jim Salon
 
Det finns många duktiga frisörer i byn och det är bara att välja och vraka vilken som blir din favorit.
 
När jag var där låg det ett par solglasögon på spegelbordet som någon glömt för en vecka sedan. Om du saknar dem vet du var de finns 😎
 
Solglasögon med stålbågar ligger kvar hos Jim som någon farang glömt där för ca 1 vecka sedan...
 
Stort TACK till Jim för att du återigen lyckats med mitt hår och jag är så nöjd och glad att du finns!
 
 
 
 
 

Kommentera här: