2020-02-13 Flyttstädning och lite vackra fågelbilder i repris...

Idag har jag flängt runt i vårt vackra hus och flyttstädat både högt och lågt och skönt att det nu är gjort. Vår housekeeper Ned kommer att städa 2 gånger till innan de nya ägarna tar över from 1 mars så då är det snyggt och prydligt samt välstädat även när vi har lämnat vårt hus för gott den 16 februari. 
 
Eftersom det inte är så kul med städbilder tycker jag att de passar bra med fågelbilder i stället då vi också snart flyger iväg från Thailand och hem till Stockholm samt att jag även bjuder på lugn skön musik med vackra fåglar och fågelsång.
 
Fredsduva i Wanakorn Nationalpark
 
Greater Sand-Plover på Hat Wanakon
 
Pacific Reef Egret
 
 
Asien Openbill i Wanakorn Nationalpark...
 
Collared Kingfisher på Hat Wanakon
 
 
Jag önskar dig min bloggläsare en fantastiskt fin torsdag och var rädd om dig och de dina!

Kommentarer:

1 Tiina:

Vilka underbara fågelbilder! Du är så duktig fotograf!
Ja, nu är snart avresedagen här...lycka till med det sista! Kram, Tiina

Svar: Tack så mycket Tiina för både din respons på mina bilder samt hälsningen. Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tiina:

..och den där fågelsångsfilmen är ju så vacker också!

Svar: Ja visst är den vacker Tiina 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: