2020-01-11 Dagens sköna strandlångis...

Idag är det lite mulet och därmed något svalare i luften men nu ligger det högre vattenståndet på igen så därmed blev stranden markant smalare. Vinden kom direkt från öst och havet var ganska lugnt men bjöd ändå på lite större vågor.
 
Dagens favoritbild...
 
Huay Yang Beach för dagen...
 
 
Markant smalare strand...
 
 
 
 
 
Av naturliga skäl vände jag tillbaka här....
 
Favoritbilden i repris...
 
 
Jag gick cykelvägen tillbaka och vilken skillnad på ljuset när det är lite småmulet, inte lika varmt ljus och inget skuggspel utan en jämn gråton men det är fint det också som omväxling. 
 
Cykelvägens omgivning...
 
Stort TACK till mig själv för en härlig långis och till mina fyrfota goa fina vänner som jag träffar på lite här och där. Vid hundhuset idag var det ingen vovve alls så det verkar som om de har annat för sig på förmiddagen och kommer hem till sig först på sena eftermiddagen.
 
Jag önskar dig min bloggläsare en mysig lördag!
 
 

Kommentarer:

1 Veronika:

Tack för trevligt möte och samtal på stranden.
Lycka till med flytten.
Hälsningar Veronika och Ingrid

Svar: Tack så mycket själva och det var roligt att få träffa er båda och få en givande pratstund. Trevlig resa framöver önskar jag på era respektive resor 😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Johan:

Gillar dessa vardagliga inlägg
Känns lite vemodigt att inte få se dessa från Huay yang i framtiden
Men livet går vidare hur som
Hoppas att allt blir bra med flytten, tror ni är saknade av barn o barnbarn
Ni är bra på att ta vara på livet
Fråga : kommer dina gamla inlägg att ligga kvar ? Världens bästa info som är guld värd enligt mig
Mvh johan

Svar: Tack så mycket Johan för dina fina ord och lyckönskningar samt respons på min blogg ❤ Bloggen kommer vara kvar i sin helhet men jag kommer bara ändra namnet lite på den, så de inlägg om Huay Yang som du gillar och mer därtill. Ingen info kommer därmed förloras. 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Johan:

Stort tack
Infon är guld värd , kommer läsa dina nya inlägg i fortsättningen oxå
Gillar din positiva inställning
Känns som man inser värdet utav den inställningen ju äldre man blir
Ta vara på tiden är viktigt
👍

Svar: Tack så mycket själv Johan för det och tiden är viktig att ta vara på för vi vet inte när det är dags att lämna jordelivet. Hoppas det dröjer länge tills dess 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: