2020-01-13 Hyrcykel från Huay Yang Travel from idag...

Eftersom min bycykel nu är nedmonterad och inpackad i en flyttbox från Seven Seas har jag ingen egen cykel tills vi lämnar Huay Yang den 16 februari.
 
Då jag gillar att cykla i byn istället för att köra MC har jag nu hyrt en cykel av Huay Yang Travel för en dryg månad. Den har 6 växlar och kommer att duga bra för mina cykelturer i byn den sista tiden här.
 
Min hyrcykel från Huay Yang Travel
 
...och här i boxarna ligger våra 4 cyklar och väntar på att bli transporterade via Seven Seas till Stockholm via containerbåt.
 
Jag önskar dig min bloggläsare en finfin måndag!
 
 
   

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Spännande med flytt för er, personligen är jag urdålig på förändringar och har ont i magen bara jag tänker på att inte få min dagliga dos av Annika i huay yang 😂😊/ Elisabet

Svar: Ja verkligen Elisabet och när väl boxarna är på väg härifrån blir det lite lugnare på packningsfronten. Tills vi drar härifrån den 16 februari får du en daglig dos av mina dagar här. ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Ni har en hel del att tänka på, och arbeta med nu fram till 16 februari.
Men en stilla undran, har ni fixat boendet i Stockholm ? Har svårt för att tänka mig er som uteliggare. 🤗 Kram Gertrude ❤️

Svar: Ja det är mycket att fixa med men när boxarna är på väg härifrån den 16 januari blir det lite lugnare. Så klart vi fixat lägenhet i Stockholm då vi inte tror att våra ungar vill ha oss boende hos dem en längre tid och som uteliggare slipper vi därmed vara, ha, ha😁 Stor varm kram till dig från mig ❤❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S :

Det börjar verkligen dra ihop sig för hemresa o flytt. Tiden går fort tycker inte det var länge sen du skrev om flytten.
Bra att ni kan skicka hem era fina cyklar de kan Ni använda i Stockholm också.
Må så gott 😍🐕

Svar: Ja nu går det snabbt Birgitta och det ska bli skoj att cykla i Stockholm och få återuppleva alla kända cykelvägar igen😁 Må så gott du också ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Tiina:

Jag hyrde precis en likadan cykel av dom när vi var i HY, kanske samma jag hade! Växlarna fungerade inte så bra, bara 2 st. Jag sa till om det, men de kunde inte fixa dom bättre... Men din Rulle har säkert fixat dom nu, eller? Kram, Tiina

Svar: Ja Tiina det är samma cykel som du hyrde och det gör inte mig något att bara två medelväxlar fungerar. Det är så få backar i backar i byn och de som är är är superlätta 😁 Rulle vill inte hålla på att fixa med den då det är uthyrarens ansvar och det är nog klokt tänkt ifall något skulle gå sönder på den i samband med det. Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: