2020-01-26 Duktiga sömmerskan Oil på Kevin Shop...

Jag behövde få hjälp med att sy in en av mina klänningar vid armhålorna då det var väl mycket uttaget där i tyget som jag inte gillade och då vet jag att Oil på Kevin Shop är duktig på att ändra så det blir fint, just när det gäller klänningar. 
 
Jag lämnade in klänningen i går och idag var den klar och det blev mycket snyggt samt perfekt resultat så jag är supernöjd. 
 
Duktiga sömmerskan Oil på Kevin Shop på Mellanvägen...
 
Oil säljer både dam- barn- och så även lite herrkläder i sin shop
 
Kevin Shop på Mellanvägen, mitt emot Jims Salon...
 
Fina klänningen som nu är lite insydd vid armhålorna och den känns nu mycket bättre att ha på sig.
 
Stort TACK för hjälpen Oil!
 
Don, som har sin ateljé till vänster om Si Shop, kan jag också varmt rekommendera då han kan fixa det mesta när det gäller att sy in, ändra etc. även byta ut dragkedjor som gått sönder på både kläder och väskor.
 
Det finns fler duktiga sömmerskor i byn som säkert andra har god erfarenhet av och Huay Yang har återigen visat att inte ha allt, bara det bästa!
 
  

Kommentarer:

1 Johan:

Gör oil bara ändringar eller går det att få skjortor uppsydda ?

Svar: Vet inte Johan tror inte det men kolla med henne. Annars har du en välkänd skräddare, Tuxedo, som har sin bod mitt mellan Ranchen och Huay Yang Travel och som syr upp skjortor etc på beställning. Han håller till i Hua Hin mest. Kolla min blogg på separat kategori TUXEDO.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: