2020-07-26 Cykeltur för att förena nytta med nöje, 13,44 km...

Idag passade jag på att ta en cykeltur och retur till IKEA i Barkaby Handelsplats för vi behövde en uppsättning mörkläggningsgardiner till Loggian.
 
Det är bara lite drygt 6 km dit på vackra lantliga vägar mitt i det gröna och så härligt att förena nytta med nöje!
 
Vädret bjöd på sol och ca +22 C så det kändes även toppen vädermässigt.
 
Här har jag precis lämnat Hägerstalund...
 
Highland cattle har bytt hage...
 
Inköpen är klara och nu är det bara att cykla hem igen...
 
Bye, bye IKEA...
 
 
 
Highland cattle
 
Mysigt att kossorna kan välja att vara ute på fältet eller i skogsdungen om de vill ha skugga...
 
Stort TACK för att jag får ha det så här bra i livet med denna fantastiska natur i vår närhet!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag. 
 
 

Kommentera här: